Γνωριστε τον γιατρο σας

plastikos xeirourgos rinoplastiki athina xristopoulos (2)

Ο Αθανάσιος Χριστόπουλος υπήρξε πρωτοπόρος στη χρήση του botox στην Ελλάδα. Εδώ μπορείτε να δείτε το βιογραφικό του.

Περισσότερα

Κλειστε το ραντεβου σας

tel banner

Καλέστε μας για να προγραμματίσουμε άμεσα την επίσκεψή σας για ενημέρωση ή εφαρμογή botox.

Περισσότερα

Δειτε στα video

Φωτογραφιες πριν και μετα

before after banner

Επισκεφτείτε τη photo gallery για να δείτε φωτογραφίες πραγματικών περιστατικών «πριν-μετά». Εφαρμογές μπότοξ με φυσικό αποτέλεσμα.

Περισσότερα

Βλεφαροπλαστική

Η βλεφαροπλαστική είναι μια από τις πιο συχνές επεμβάσεις στον τομέα της αισθητικής χειρουργικής προσώπου. Ο σημαντικότερος λόγος γι’ αυτό είναι ότι η περιοχή των ματιών είναι από τις πλέον σημαντικές για την αισθητική του προσώπου. Τα μάτια και τα βλέφαρά τους είναι το πρώτο και βασικότερο σημείο που παρατηρούμε σε ένα πρόσωπο. Εξάλλου, είναι από τα κύρια σημεία έκφρασης ενός ανθρώπου.

Έχει διαπιστωθεί ότι η περιοχή των βλεφάρων συνήθως είναι η πρώτη η οποία γερνά σε ένα πρόσωπο. Αυτό οφείλεται στο ότι το δέρμα των βλεφάρων είναι πολύ λεπτό κι έχει μειωμένη ελαστικότητα. Γι’ αυτό άλλωστε συνήθως η βλεφαροπλαστική γίνεται σε νεαρότερες ηλικίες από ότι το lifting.
βλεφαροπλαστικη, περιοχή των βλεφάρων

ΤΙ ΔΙΟΡΘΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗ ΒΛΕΦΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ

Η βλεφαροπλαστική δεν διορθώνει το σχήμα του ματιού, τη θέση του φρυδιού, τις ρυτίδες στο πόδι της χήνας.
Η βλεφαροπλαστική αποσκοπεί στο να διορθώσει δυο βασικά πράγματα:
•    τη χαλάρωση του δέρματος των βλεφάρων και
•    τις «σακούλες».

Η χαλάρωση αφορά κυρίως στο άνω βλέφαρο αλλά και στο κάτω, οι δε σακούλες αφορούν κυρίως στο κάτω βλέφαρο, αλλά πολλές φορές και στο άνω.

ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΕ ΜΙΑ ΒΛΕΦΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ

Ένα λάθος που πολλές φορές γίνεται είναι η βλεφαροπλαστική να συνδυάζεται πάντα με «άδειασμα» του λίπους των βλεφάρων. Σε αυτές τις περιπτώσεις το αποτέλεσμα είναι βλέφαρα χωρίς σακούλες, αλλά με έλλειψη όγκου δηλαδή που μοιάζουν αποστεωμένα.


βλεφαροπλαστική Ένα άλλο λάθος που πολλές φορές γίνεται είναι ότι αυτές οι επεμβάσεις διενεργούνται από άτομα που έχουν μόνο γνώση για την περιοχή των βλεφάρων και παρουσιάζονται ως εξειδικευμένοι στα βλέφαρα. Αυτό είναι λάθος, διότι τα βλέφαρα δεν είναι ένα μοναχικό στοιχείο, αλλά αποτελούν ένα μέρος του συνόλου που λέγεται πρόσωπο. Επομένως, ο πλαστικός χειρουργός ο οποίος κάνει τη διαδικασία αυτή θα πρέπει να λάβει υπόψη του και τα υπόλοιπα στοιχεία του προσώπου, έτσι ώστε όλα να βρίσκονται σε αρμονία μεταξύ τους.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΒΛΕΦΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗΣ

Με μια πλαστική βλεφάρων έχουμε το βασικό πλεονέκτημα ότι με μια μικρή σχετικά επέμβαση σε μια μικρή περιοχή, βελτιώνουμε την αισθητική όλου του προσώπου.
Εξάλλου η επέμβαση γίνεται σε μια περιοχή που μπορεί πολύ εύκολα να αναισθητοποιηθεί με τοπικό αναισθητικό και χωρίς να είναι απαραίτητη η νοσηλεία.
Ένα άλλο πλεονέκτημα είναι ότι η πλαστική βλεφάρων δεν έχει μετεγχειρητικό πόνο. Το μόνο πρόβλημα που υπάρχει είναι οι μελανιές και το πρήξιμο.
 
Τα τελευταία χρόνια έχει αναπτυχθεί αρκετά και η μη επεμβατική βλεφαροπλαστική. Βέβαια δεν είναι όλα τα άτομα κατάλληλα για αυτό το είδος της διαδικασίας. Για το λόγο αυτό πρέπει κανείς να συζητήσει διεξοδικά με τον πλαστικό χειρουργό ποια είναι η καλύτερη διαδικασία για την δική του περίπτωση.

Η περιοχή των βλεφάρων έχει βαρύνουσα σημασία  στην αισθητική όλου του προσώπου. Γι’ αυτό το λόγο η διόρθωση των προβλημάτων στα βλέφαρα βελτιώνει όλο το πρόσωπο δίνοντας την αίσθηση όχι μόνο βελτιωμένης περιοχής των βλεφάρων, αλλά ενός νεανικότερου γενικά προσώπου.

Newsletter

Γίνετε μέλος στη παρέα μας για να ενημερώνεστε άμεσα για τις τελευταίες εξελίξεις στην πλαστική και αισθητική χειρουργική

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Αισθητική Ανάπλαση 
Λεωφ. Κηφισίας 250-254, Τ.Κ 15231 Χαλάνδρι (Αθήνα)
210 6985678

Email:anaplasis@a-a.gr

Συχνές επισκέψεις σε Κέρκυρα, Ιωάννινα, Θεσσαλονίκη, Τρίπολη και Κρήτη (Ηράκλειο, Ρέθυμνο).

Εγγραφείτε στο newsletter μας και μείνετε ενημερωμένοι για τα τελευταία νέα στο χώρο της υγείας, της αισθητικής πλαστικής χειρουργικής και της ομορφιάς!

Connect VIA Social media